Feil på tv skal være rettet
Incident Report for Kvamnet
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Apr 02, 2024 - 08:10 CEST
Investigating
Noen av våre kunder har de siste dagene opplevd problemer med tv. Telia skal nå ha rettet denne feilen.

Dersom tuneren din ikke har lastet ned oppdateringen som fikser feilen, er løsningen å tilbakestille tuneren til fabrikkinstillinger. Da vil oppdateringen lastes ned i løpet av denne prosessen.

Slik tilbakestiller du tv-tuneren til fabrikkinnstillinger:
Naviger til Instillinger -> Enhetsinstillinger -> Info -> Tilbakestilling til fabrikkstandard –> Tilbakestilling til fabrikkinstillinger -> Slett alt.

Når tuneren skrur seg på etter dette følger du instruksjonene på skjermen.
Når du har fulgt alle instruksjonene og tuneren er tilbake på hovedmenyen kan du igjen Navigere til Instillinger -> Enhetsinstillinger -> Info -> App oppdateringer – Se etter Telia Play oppdatering. Når den er ferdig å oppdatere Telia Play appen er tuneren klar for bruk og feilen skal være rettet.

Ta kontakt på 56 55 11 11 dersom du har problem enten under eller etter tilbakestilling.
Posted Mar 27, 2024 - 14:23 CET
This incident affected: TV.